in

O femeie din Anglia susține că nu mai poate vorbi după ce s-a imunizat cu AstraZeneca

O femeie susține că nu mai poate vorbi după ce a primit a doua doză de vaccin Oxford-AstraZeneca.

Sofia Gomes, în vârstă de 43 de ani, din Wisbech, în Cambridgeshire, crede că a avut „o reacție alergică severă” care a împiedicat-o să vorbească la câteva ore după ce a făcut vaccinul, pe 19 mai.

Medicii de la King’s Lynn Hospital din Norfolk, unde a mers după ce a dezvoltat reacția ciudată, au fost „nedumeriți” după ce nu au găsit nimic în gâtul femeii și au constatat că totul ar fi în regulă.

Sofia a stat la spital o săptămână și a fost văzută de mai mulți specialiști care nu au putut explica starea sa, dar au spus că este posibil să fi fost cauzată de vaccin, scrie Daily Mail.

Dar un profesor universitar din Edinburgh a spus că pierderea vocii este probabil o coincidență.

Tragedie în Marea Britanie. O femeie „sănătoasă” moare la câteva zile după prima doză de AstraZeneca. Avea trei copii


Autoritatea de reglementare a medicamentelor din Marea Britanie, MHRA, a declarat că „nu există dovezi” că Sofia Gomes și-a pierdut vocea din cauza vaccinului.

Reacțiile adverse frecvente ale vaccinului includ o durere în brațul în care a fost injectat, dureri de cap, dureri musculare și oboseală. Vaccinul a fost, de asemenea, legat de un nivel scăzut de trombocite și de un risc extrem de mic de formare a cheagurilor de sânge.

MHRA afirmă că oricine are dificultăți de vorbire la aproximativ patru zile după AstraZeneca ar trebui să solicite urgent sfatul medicului.

Rapoartele despre o reacție suspectată la un vaccin nu înseamnă neapărat că aceasta a fost cauzată de ser, deoarece bolile subiacente sau nediagnosticate anterior ar putea fi un factor, au spus specialiștii MHRA.

Sofia Gomes, o artistă din Portugalia, nu are nicio problemă de sănătate subiacentă și a scris că se simte „într-adevăr frustrată, supărată și speriată pentru viitor”.

Reacția a împiedicat-o să poată vorbi cu logodnicul ei și cu cei șase copii ai săi.

„Încerc să rămân pozitivă pentru familia mea, dar sunt foarte îngrijorată, iar acest lucru m-a afectat foarte mult”, a spus ea.

La prima doză de vaccin femeia susține că a avut febră mare și dureri de picioare. În seara celui de-al doilea vaccin, nu se simțea bine și nu putea decât să-i șoptească partenerului.

„Am crezut că are o reacție alergică – așa că am chemat o ambulanță și a mers la spital”, a spus bărbatul.

Faceți clic pentru a evalua această postare!
[Total: 1 In medie: 2]




România a publicat noile liste ale țărilor cu risc epidemiologic. Ce se întâmplă cu Marea Britanie

Sfârșitul restricțiilor ar putea fi decalat cu 4 săptămâni în Anglia. Aprovizionarea cu Pfizer, în pericol